uprzejmie informujemy, że w związku z aktualną sytuacją epidemiczną i przypadkami zakażenia COVID-19 w trosce o zdrowie pracowników i interesantów Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie od dnia 20 października 2020 r. do odwołania MUP w Lublinie wprowadza dwuzmianowy system pracy.
Dotychczasowe godziny obsługi interesantów pozostają bez zmian, tj. w godz. 7.45-15.00 z godzinną przerwą w obsłudze od godz.13.00 do godz.14.00 celem przeprowadzenia dezynfekcji pomieszczeń przez firmę sprzątającą.
Wszystkie zaplanowane indywidualne wizyty i konsultacje osób bezrobotnych u doradców klienta nadal odbywać się będą drogą telefoniczną i elektroniczną, a wyznaczonym miejscem do pozostawienia dokumentów pozostają urny (zlokalizowane przy schodach naprzeciwko p. 1 Informacja).
Druki do pobrania wyłożone są na stolikach na parterze budynku MUP w Lublinie (na stolikach naprzeciwko pok. 1 Informacja).
Klienci urzędu w sprawach pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikiem MUP w Lublinie są umawiani na konkretne dni i godziny, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mailowym i przyjmowani w wyznaczonych stanowiskach obsługi na holu głównym (parter urzędu).
Do budynku klienci wpuszczani są z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, reżimu sanitarnego i dystansu społecznego.Informujemy, że klienci nieposiadający ochrony ust i nosa nie będą obsługiwani.
Pracownicy MUP w Lublinie przyjmują i rozpatrują na bieżąco sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do MUP w Lublinie za pośrednictwem internetowych formularzy, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej (mup@mup.lublin.pl), a także w ramach kontaktów telefonicznych. Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane są elektronicznie lub tradycyjną pocztą.Rekomendujemy załatwianie wszelkich spraw drogą telefoniczną, pocztową, pocztą elektroniczną oraz przez skrzynkę podawczą e-PUAP i portal praca.gov.pl
w przypadku, gdy wymagany jest podpis:
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej MUP w Lublinie dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub przez portal praca.gov.pl – jeżeli osoba posiada konto na platformie ePUAP, profil zaufany albo certyfikat kwalifikowany,
- za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data wpływu do Urzędu);
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: mup@mup.lublin.pl lub w sprawach dotyczących udzielanego wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej na adres e-mail: tarcza@mup.lublin.pl
- w formie papierowej – kompletne, wypełnione i podpisane dokumenty można pozostawić w siedzibie Urzędu przy ul. Niecałej 14 w Lublinie w miejscu wyznaczonym w budynku MUP od godz. 7.45 do 13.00 oraz od godz. 14.00- 15.00.
Pragniemy poinformować, że dokładamy wszelkich starań, aby obsługa odbywała się sprawnie. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie sytuacji. Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.
Korzystaj z dostępnych usług elektronicznych dostępnych pod adresem https://muplublin.praca.gov.pl/uslugi-elektroniczne
- zarejestrować się elektronicznie w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie
- wysłać pismo do urzędu za pośrednictwem ePUAP
- załatwić sprawę za pośrednictwem Internetu
- zgłosić ofertę pracy on-line za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
W przypadku zapytań dotyczących wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr telefonów: 81 466 52 44, 81 466 52 57 oraz tel. komórkowy: 605 980 077 w godzinach 8:00 - 15:00 lub za pośrednictwem e-mail: tarcza@mup.lublin.pl
Dzięki ograniczeniu bezpośrednich kontaktów zmniejszymy zagrożenia związane z potencjalnym rozprzestrzenianiem się koronawirusa, co powinno stanowić nasz wspólny priorytet.