Przed dokonaniem rejestracji uprzejmie prosimy o wstępną weryfikację przedkładanych dokumentów w Informacji - pokój  nr 1.

  1. Zgłoś się do Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie do pokoju nr 1 do Samodzielnego Stanowiska ds. Informacji celem pobrania Oświadczenia rejestrowanego oraz informacji dla osób rejestrujących się, najlepiej ze wszystkimi świadectwami pracy, których poprawność będzie sprawdzona przez pracowników.
  2. Przedstaw dokładnie pracownikowi Informacji swoją sytuację aby można było prawidłowo ustalić jakie dokumenty należy przedłożyć do rejestracji, ponieważ z „Wykazu dokumentów jakie należy przedłożyć do rejestracji" bezrobotny ma obowiązek przedłożyć tylko te, które dotyczą konkretnie jego przypadku np. osoba która nigdy nie prowadziła działalności gospodarczej nie będzie przekładała decyzji o jej wykreśleniu, osoba która nigdy nie przebywała na urlopie wychowawczym nie musi przedkładać aktu urodzenia dziecka, a osoba która nie odbywała służby wojskowej nie będzie przedkładała książeczki wojskowej itp. Im więcej informacji przekażesz pracownikowi (dotyczy to również okazania świadectw pracy) tym większa szansę będziesz miał na dokonanie rejestracji tego samego dnia.
  3. Po wypełnieniu Oświadczenia rejestrowanego, zapoznaniu się z prawami i obowiązkami bezrobotnego z kompletem dokumentów przyjdź do Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.
  4. Jeżeli pobierając dokument do zarejestrowania nie okazałeś w pokoju Nr 1 w Informacji świadectw pracy celem sprawdzenia ich poprawności zrób to zanim udasz się do pokoju w którym dokonywana jest rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
  5. Pobierz z dyspensera umieszczonego w holu na parterze bilet, który zapewni Ci rejestrację w danym dniu.
  6. Udaj się z biletem pod pokój w którym odbywa się rejestracja i czekaj na wywołanie Twojego numeru.
  7. Po zgłoszeniu się do stanowiska rejestracji pokaż przed obsługą bilet pracownikowi.
  8. Pracownik rejestracji po dokładnej analizie przedłożonych dokumentów i po poświadczeniu przez rejestrowanego własnoręcznym podpisem prawdziwości przekazanych w trakcie rejestracji danych ustali Twoje uprawnienia i wyda właściwą decyzję administracyjną. W przypadku ustalenia uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych przypisze Cię do właściwej listy zasiłkowej (do odbioru zasiłku w banku lub przelewu zasiłku na rachunek bankowy), oraz wyznaczy termin następnej wizyty do pośrednika pracy
Praktyczne wskazówki dotyczące rejestracji:
Rejestracja odbywa się w pokoju Nr 106, I piętro od godziny 7:45 do 15:00

Bilety do rejestracji można pobierać od godziny 7:45 do wyczerpania numerków lub maksymalnie do godziny 14:00
Załączniki
Komplet dokumentów do zarejestrowania się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy (pdf, 426 KB)